Дуплирај го бројот
![](http://1.bp.blogspot.com/-OulxCXYdWpk/VajFSnvS-lI/AAAAAAAAGNk/DffKLs9fHYg/s1600/Slide1.PNG)
Преку оваа вежба децата ќе вежбаат собирање до 100 по пат на воочување и собирање десетки со десетки, единици со единици. Тука е понуден најпрвин пополнат пример- Корисно ќе биде ако им се покаже на дечињата и се побара од нив да размислат и објаснат- Што и како е пресметувано тука.
Во понатамошниот тек вежбите би оделе на следниот непополнат работен лист.
![](http://1.bp.blogspot.com/-UtfLvQvwhco/VajFSl8K5WI/AAAAAAAAGNo/pJgnSQKJD3E/s1600/Slide2.PNG)
Листот може:
-Претходно да биде испечатен во боја за секое дете во соработка со родителите и да биде ставен во прозирно најлонче врз кое детето ќе решава неограничен број пати со обичен фолмастер кој се брише со водено марамче
- Оваа шема може да стои пред сите ученици преку проектор или интерактивна табла а учениците за секоја задача во својата тетратка со помош на линијарот со форми ќе цртаат и пополнуваат слична шема.
-ЗА работа на комјутер- на секој ученик ќе му биде дадена по една презентација во која на посебни слајдови се поставени празни копии врз кои ќе решава. Симнете спремна презентација тука- http://1drv.ms/1fa9xQy на следниов начин со два два клика после отварањето на линкот
![](/_tbkp/111.png)
ТЕК НА ИГРАТА
Играта може да се игра во парови или на ниво на одделение, индивидуално. Во вториот случај почениот број го задава наставникот на ниво на одделение а потоа со поставен тајмер за мерење брзина на решавање ги поттикнува на индивидуална работа.
За задавање на почетниот број претходно спремете
1-Една коцка на која сте ги залепиле или запишале броевите 1,2,3,4.(бројот 5 и 6 не ги ставаме ако не сакаме да надминеме збир 100)(Со завртување на коцката се добива број кој ќе се впише во местото на десетката)
2-Ливчиња на кои се напишани броевите од 1 до 9 (Со извлекување ливче, бројот се запишува на местото на единиците)
Предлог тајмери забавни за децата
http://www.online-stopwatch.com/classroom-timers/
![](/_tbkp/tim.png)
Поставете време за проба а потоа зголемувајте го или намалувајте го во зависност од просечната брзина на најбрзите ученици. То поместување на времето и освојување на нови рекорди ќе биде исто така одличен предизвик за нив.
|