Дуплирај го бројот
Преку оваа вежба децата ќе вежбаат собирање до 100 по пат на воочување и собирање десетки со десетки, единици со единици. Тука е понуден најпрвин пополнат пример- Корисно ќе биде ако им се покаже на дечињата и се побара од нив да размислат и објаснат- Што и како е пресметувано тука.
Во понатамошниот тек вежбите би оделе на следниот непополнат работен лист.
Листот може:
-Претходно да биде испечатен во боја за секое дете во соработка со родителите и да биде ставен во прозирно најлонче врз кое детето ќе решава неограничен број пати со обичен фолмастер кој се брише со водено марамче
- Оваа шема може да стои пред сите ученици преку проектор или интерактивна табла а учениците за секоја задача во својата тетратка со помош на линијарот со форми ќе цртаат и пополнуваат слична шема.
-ЗА работа на комјутер- на секој ученик ќе му биде дадена по една презентација во која на посебни слајдови се поставени празни копии врз кои ќе решава. Симнете спремна презентација тука- http://1drv.ms/1fa9xQy на следниов начин со два два клика после отварањето на линкот
ТЕК НА ИГРАТА
Играта може да се игра во парови или на ниво на одделение, индивидуално. Во вториот случај почениот број го задава наставникот на ниво на одделение а потоа со поставен тајмер за мерење брзина на решавање ги поттикнува на индивидуална работа.
За задавање на почетниот број претходно спремете
1-Една коцка на која сте ги залепиле или запишале броевите 1,2,3,4.(бројот 5 и 6 не ги ставаме ако не сакаме да надминеме збир 100)(Со завртување на коцката се добива број кој ќе се впише во местото на десетката)
2-Ливчиња на кои се напишани броевите од 1 до 9 (Со извлекување ливче, бројот се запишува на местото на единиците)
Предлог тајмери забавни за децата
http://www.online-stopwatch.com/classroom-timers/
Поставете време за проба а потоа зголемувајте го или намалувајте го во зависност од просечната брзина на најбрзите ученици. То поместување на времето и освојување на нови рекорди ќе биде исто така одличен предизвик за нив.
|