Македонски јазик- Слушање со разбирање. Опишување.Математика- Класифицирање по боја( форма ТОПКА). Ликовно образование- Обликување со пренамена.Физичко и здравствено образование- Вежби за развој на ситната моторика на прстите
Што ќе се случи кога топчињата ќе ги потопиме во вода?
Какоизгледаа претходно а како сега? Кои топчиња станаа поголеми и зошто?Каде е водатасега? Нели вчера тука ставивме вода? Зошто зелените и црвените топчиња не пораснаа од водата? ( Затоа што се направени од пластика). Ајде да си играме- Замисли желба, кажи ги магичните зборови и стисни го топчето во дланката. Што ќе се случи? За да дознаете погледнете го видео записот од целата активност.
"Magical lake is alive again"-Learning through research activities and stories
INTERDISCIPLINARY LEARNING ACTIVITIES
The second part of the Project activity- The Smurfs magical balls for happiness
What happened to the jelly balls when we put them in the water?
How do they look now? What color of the balls are bigger now and why? Where is the water now? Why red and green balls didn't became bigger ? (Because they are made from plastic)
Make a wish, tell them the magic words and press the ball hard in the palm-What happened?
Language and Literature- Listening comprehension. Describing activities.
Mathematics- Classifications by color and size (form balls) Art-Shaping through conversion (Making clothes from garbage nylon) Physical and Health Education-Exercise Development of small motor skills