Кружна и топчеста шарена Математика
![](https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/526892_10201939573160400_1722599867_n.jpg)
Топката е лесен поим за дечињата и сите со леснотија ја препознаваат и именуваат. Кругот е оној кој сите ги збунува. Дечињата најчесто грешат со тоа што ги заменуваат овие два поими еден со друг дури и кога имаат јасна оформена претстава колку и по што се разликуваат. Така најчесто кругот и предметите во форма на круг ги именуваат како топка. Од таа причина во мојата пракса редовно ги спојувам овие две содржини и двата поими ги обрабоуваме заедно, токму еден до друг со нивно директно споредување. Овој пример е час за уврдување. Доколку сакате да погледнете како би изгледал часот за воведување погледнете ја нашата снимена интегрирана активност од пред неколку години- Кругот Сплсканко и топката Дебелко. Истото го правиме и кога учиме дека Шест квадратчиња на коцката се братчиња.
ДЕНЕС ЌЕ СПОРЕДУВАМЕ И КЛАСИФИЦИРАМЕ
КРУГОТ е СПЛЕСКАНКО а ТОПКАТА е ДЕБЕЛКО :-)
Јаболкото е во форма на топка...Книжните конфети имаат форма на круг...
Капакот од маргарин оди кај круговите заедно со тацната од фулџанот за кафе...Клопчето волница оди кај топките..
![](https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/1237068_10201939551879868_426141526_n.jpg)
За почеток ќе правиме и ќе си играме со конфети-Книжните конфети имаат форма на круг...
![](https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1233315_10201939561880118_570649096_n.jpg)
Активноста со ситните конфети е добра за развој на ситната моторика на прстите,
што е од особена важност за овој развоен период
![](https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1240294_10201939555919969_1594958362_n.jpg?oh=3f660be0ff89b106eac58841d1124bbf&oe=551E344E)
АКЦИЈА во училницата - ИЗБИРАМЕ ПРЕДМЕТИ ЗА СЛЕДНАТА ИГРА И ГИ РАЗГЛЕДУВАМЕ
Воочуваме и внимаваме да избереме приближен број предмети од двете форми. Ние редовно во нашата училница собираме разни предмети за пренамена и така секогаш располагаме со различни предмети за работа.
![](https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/l/t1.0-9/1236604_10201939562200126_41601063_n.jpg)
ПОТОА СЕ ПОДЕЛИВМЕ ВО ДВЕ ГРУПИ кои се натпреваруваа меѓусебно НО
домаќините секогаш беа во улога на судии кои ја следеа исправноста а членовите од спротивната екипа имаа задача да класифицираат и правилно да ја именуваат формата на предметите, на гости во катчето на другарчињата.
![](https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/563071_10201939569080298_395420258_n.jpg)
ПОТОА првата група стануваше ДОМАЌИН и судија на свој простор а другите другарчиња ја имаа задачата, повторно да ги класифицираат но и да ги именуваат притоа предметите.
![](https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/11196_10201939573040397_453248863_n.jpg)
Со употреба на компјутери, инерактивна табла и Pen Tablet учениците решаваа забавни задачи на подготвени работни налози во One Note
СИТЕ КРУГОВИ НЕКА СЕ ПРЕТВОРАТ ВО ДЕЧИЊА- ДРУГАРЧИЊА
А ТОПКИТЕ НЕКА ОСТАНАТ НИВНИ ШАРЕНИ ТОПКИ ЗА ИГРА
![](https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/1234852_10201939755564960_1502350706_n.jpg)
![](https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/150706_10201939580760590_1530916791_n.jpg)
За крај, поделени во две групи дечињата изработуваа ШАРЕНА УМЕТНИЧКА СЛИКА . За таа цел имаа задача- секој сам да избира предмети за исцртување но со другите членови на групата да се договара за боите кои ќе ги користи и распоредот на елементите на заедничката слика. И двете групи имаа задача да внимаваат на нивната слика да бидат застапени различни големини на кругови.
![](https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1374245_10201939588560785_448524820_n.jpg)
![](https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/988232_10201939587000746_425298173_n.jpg)
![](http://ucimenizigra.ucoz.com/Flash/S.jpg)
|