"Тајната на скришното езерце во селото на Штрумфовите"
Прв дел од проектна активност "ШТРУМФОВСКИТ МАГИЧНИ ТОПЧИЊА ЗА СРЕЌА" (Истражувачка активност) (Мапа на предзнаења во месец на адаптација)
НАШАТА ВИДЕО ПРИКАЗНА- ТЕК НА АКТИВНОСТИТЕ
-Македонски јазик-Говорни вежби за творечко поттикнување. Опишување. Одговарање на прашања. Слушање со разбирање. Вербално решавање проблемски ситуации.Слободни драмски интерпретации.ВОВЕД ВО ИСТРАЖУВАЧКИ АКТИВНОСТИ-Што ќе се случи кога различни топчиња ќе потопиме во вода. Математика-Поим ТОПКА(Голем и мали топки, меки тврди, различни по боја) Запознавање на околината- Јас и другите (Соработка, тимска работа на зедничка цел, препознавање и иксажување чувства и свое мислење но и почитување на туѓото мислење. Развој на способност за набљудување, опишување, споредување, заклучување. Решавање едноставни конфликтни ситуации)
Активностите се водени од писмо скриено во шишекое сме го нашле во нашето замислено езеро во селото на Штрумфовите. Денес ние имаме задача да помогнеме некому. За да ја дознаете приказната погледнете го видео запоисот од активностите. Ќе видите како ние им помогнавме да на Штрумфовите да оживее нивното езерце со магични топчиња за среќа.
FIRST DAY OF THE PROJECT ACTIVITY"The Smurfs' magical balls for happiness"
Activities which are based on the instructions written with the letter which we have found in our imaginary lake
Today we will have a task to help someone.
We will help the Smurfs to revive their magical lake
Language and Literacy- speech exercises for creative stimulation, describing objects, answering questions. Listening comprehension. Solving real life problem situations ..Role plays. Learning through researching. Math - Round shape ( large and small balls , soft argues , different colors ) Introduction of environment - I and others (development of cooperation , teamwork for the common goal . To respect and tell our own feelings and opinion in front of others . Respect the opinions of others . Development capabilities for observing , describing , comparing, analyzing, making conclusions . Solving simple conflict situations). Checking of children's pre-knowledge in the month of adaptation-During the first month of the school year.