Интегрирана активност-СИТЕ НА ФАРМА со СЛАМЕНИ ПЕРНИЧИЊА ;-)
![](http://2.bp.blogspot.com/-Vzl9_vWxjHo/VM_5HwfcRtI/AAAAAAAAEKg/t-O1oees_Mw/s1600/10154340_10203472309837859_6274454085489081478_n.jpg)
-Учење преку наша интерактивна приказна "ПОДАРОЦИ ЗА СИТЕ ДОМАШНИ ЖИВОТНИ" изградена со содржини од Математика- Бројот 7 и неговата бројна вредност, додавање и одеземање 1 во обем на 7, творење и решавање текстуални задачи.( Со мала измена на содржината на задачите во приказната на овој начин можете да вежбате задачи со броевите до 20) Македонски јазик-Градење на содржина на приказна според слики и примена на драмска техника-Клучни зборови. Корелација со Запознавање на околината- Домашни животни. Во интеграција со Ликовно образование- Обликување и моделирање.
Ова активност претставува пример за забавна хоризонтална и вертикална интеграција. Во неа учествуваа учениците од прво одделение заедно со група другарчиња од второ до осмо одделение и наставничката по Англиски јазик Кате Кутлешовска Тасевска.
Токму со оваа приказна започна нашето утро. Јас ја водев активноста со интрпретација на делови од замислена приказна а дечињата за цело време имаа задача да ми помагаат во градење на содржината со опишување на сликите, разговор за домашните животни, претпоставка на настаните, решавања низа проблемски задачи со броење и собирање до 7.
Индивидуална работа- Формирај множество од седум елементи а потоа претстави го збирот како 1+1+1+1+1+1+1=7. Разговарај на колку други начини можеш да добиеш збир 7 и покажи на другарчето.
ПОТОА УЧЕНИЦИТЕ ИМАА ПРИЛИКА ДА ИЗБЕРАТ ЕДНА ОД 2 ПОНУДЕНИ АКТИВНОСТИ,
со напомена дека подоцна би можеле да се заменат со другачињата.
ПРВА АКТИВНОСТ-Изработка на КОКОШКИНИ СЕДЕЛА со по 7 пиленца.
За оваа активност децата обликуваа сено, обликуваа хартија и изработуваа пиленца а потоа избираа преполовени лушпи од јајца и ги ставаа во нив.
![](http://4.bp.blogspot.com/-ipi2pYIm4Gw/VM_-9bl5TbI/AAAAAAAAEK8/_v_MgABaVCE/s1600/%D0%A0%D0%A0%D0%A0.PNG)
На поголемите другарчиња им беше интересно да помагаат. Тие со нас споделија интересна идеја за правење кокошка, од хартија и жолта селотејп трака, а ние бевме пресреќни.
![](http://2.bp.blogspot.com/-rgqRYhaW6Gs/VM_--6hKZhI/AAAAAAAAELI/qz4qrVjQOF8/s1600/%D0%91%D0%91%D0%91.PNG)
![](http://ucimenizigra.ucoz.com/Flash/S.jpg)
ВТОРА АКТИВНОСТ-Прикажување на сцена од местото на случување во приказната со
-Моделирање пајчиња од пластелин и изведба на драмски игри и дијалози
![](http://ucimenizigra.ucoz.com/Flash/S.jpg)
Потоа дечињата уште еднаш се дружеа со приказната преку работа на комјутер заедно со другарче од второ одделение. Така во парови првачињата ги решаваа математичките задачи а другарчето од второ одделение во улога на ментор следеше и помагаше. Потоа дечињата имаа задача да креираат текстуални задачи кои би одговарале на содржината на секој слајд посебно а другарчето од второ одделение тоа го запишуваше врз слајдовите.
Но тука не застанаа нашите активности :-)
![](http://ucimenizigra.ucoz.com/Flash/S.jpg)
ВРЕМЕ ЕДНА ГОЛЕМА, ВЕСЕЛА, СЛАМЕНА ЗАБАВА :-) и НЕ САМО ТОА..
ЌЕ СИ НАПРАВИМЕ НАШИ СЛАМЕНИ ПЕРНИЧИЊА И ВО ИДНИНА ТИЕ ЌЕ БИДАТ НАШИ СТОЛЧИЊА во миговите кога си читаме приказни или си разговараме.
![](http://1.bp.blogspot.com/-dGGTubxKALk/VM_3_iBC-eI/AAAAAAAAEJo/o9q28ah3rZc/s1600/10176057_10203472580364622_512759395066592038_n.jpg)
Гоооолемо благодарам на родителите на моите првачиња што ни ја овозможија оваа сламена журка највесела на свет.
Прекрасни сте, ви благодарам на соработката :-)
![](http://4.bp.blogspot.com/-jjZrkutQRq4/VNABxgO5hFI/AAAAAAAAELY/TCHfo_GC3NE/s1600/%D0%8F%D0%8F%D0%8F.PNG)
![](http://ucimenizigra.ucoz.com/Flash/S.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/-98Anpmyt_yQ/VNABycbfoZI/AAAAAAAAELc/B8zR_7FRgWg/s1600/%D0%A1%D0%A1%D0%A1%D0%A1.PNG)
![](http://ucimenizigra.ucoz.com/Flash/S.jpg)
![](http://ucimenizigra.ucoz.com/Flash/S.jpg)
|